Administratief Medewerker Gegevensverwerking

Job description

Ben je gebeten door administratie? Heb je daarbij oog voor detail en verwerk je graag gegevens op een foutloze manier? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Administratief Medewerker voor onze Aankoopdienst!


Cevi is ons bedrijf dat al 50 jaar een toonaangevende rol speelt als ICT-partner voor de openbare besturen (steden en gemeenten, OCMW’s, provincies, politiezones, enz.) We helpen onze klanten enerzijds met alle hardware benodigheden en technische installaties. Anderzijds bieden we hen software en bijhorende support voor diverse toepassingen, zoals voor de dienst burgerzaken, voor de dienst vergunningen, voor de dienst financiën, enz.


Als Administratief Medewerker maak je deel uit van een ervaren team dat instaat voor het verwerken van alle interne aankopen, het plaatsen van bestellingen bij leveranciers en het up to date houden van onze interne systemen die gebruikt worden door andere afdelingen.


Dit is wat je mag verwachten:

  • Je voert allerhande gegevens in via onze bedrijfseigen softwaretoepassingen en via de gekende Microsoft Office toepassingen (vnl. Excel). Denk hierbij aan het aanmaken en up to date houden van gegevens i.v.m. onze producten, klanten en prijzen. Nauwkeurigheid is dus uiterst belangrijk!
  • Je behandelt binnenkomende mails i.v.m. interne en externe bestellingen. Hiervoor ben je in contact met zowel interne collega's als externe leveranciers.
  • Je verwerkt de bestellingen en leveringen nauwkeurig in onze bedrijfseigen softwaretoepassing "DINA" en je zorgt voor een correcte afhandeling en dienstverlening.

Job requirements

  • Je haalt voldoening uit administratief werk en doet dit met de nodige nauwkeurigheid, waarbij je steeds de puntjes op de i zet.
  • Je bent vlot in het verwerken van gegevens en we mogen erop vertrouwen dat dit foutloos gebeurt.
  • Je hebt minimaal een diploma secundair ASO of gelijkwaardig of je bezit relevante werkervaring.
  • Je kan heel goed overweg met de gekende Microsoft Office toepassingen zoals Excel, Outlook en Word.
  • Je vindt snel je weg in nieuwe softwaretoepassingen.
  • Je denkt mee over een optimalisatie van onze processen en rapporteert onjuistheden.
  • Na de inwerkperiode kan je zelfstandig werken, maar zorg je er uiteraard voor dat jullie als team de nodige dienstverlening verzorgen.
  • Je bent klantgericht en communicatief met net voldoende assertiviteit.
  • Je beheerst de Nederlandse taal perfect. Kennis van het Frans en/of het Engels is mooi meegenomen.


Deze vacature staat open binnen ons bedrijf Cevi. De standplaats is ons kantoor te Ottergemsesteenweg 459 in 9000 Gent.


Ons aanbod:

  • Een interimcontract van 6 maanden met optie vast bij een stabiel bedrijf dat al 50 jaar aan de top staat van de informatisering van lokale openbare besturen. Werkzekerheid troef dus!
  • Een competitief loonpakket met talloze extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en een zeer mooie teller aan vakantiedagen!
  • Hospitalisatieverzekering en groepsverzekering bij vaste aanwerving.
  • Glijdende werktijden en een interessant thuiswerkbeleid waarbij je tot 3 dagen per week kan telewerken.
  • Vlotte bereikbaarheid van de kantoren (afrit UZ Gent, E17).
  • Mogelijkheid tot fietsleasing en een fietsvergoeding.
  • Opleidingen on the job en extern, want je wil toch de beste zijn in je job!
  • Ervaren collega’s die je bijstaan met raad en daad.


Zie jij jezelf passen in deze vacature? Klik op de knop hieronder, we horen elkaar snel!